Minőség biztosítás

Szállóinkon, a lakóink igényei jelentik a változó faktort. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a munkavállalók jól érezzék magukat nálunk. Ennek érdekében lakóink elégedettségét évente többször felmérjük. Igyekszünk rugalmasan viszonyulni kéréseikhez, hogy a legmegfelelőbb környezetet teremthessük meg, ahová valóban jó megérkezni.

Mindent megteszünk azért, hogy garantálni tudjuk munkavállalói elégedettségét!

  • Felméréseket végzünk. Kérdőíves felmérésünk kiterjed az ingatlan, a szobák, a vizesblokkok és a közös helyiségek állapotára, tisztaságára és felszereltségére, valamint a házmester munkájával kapcsolatos elégedettségre is.
  • Visszajelzési lehetőséget kínálunk Minden épület recepciójára kihelyezünk egy hibabejelentő füzetet, illetve a házmester és a területi vezető fogadóórája keretében személyesen is fogadjuk a visszajelzéseket.
  • Online hibabejelentő felületet hoztunk létre. Lakóink életét meg szeretnénk könnyíteni azáltal is, hogy az esetlegesen felmerülő kéréseiket akár a telefonjukon keresztül is megírhatják nekünk.

Miért pont a Staff House?

  • Nincsenek rejtett költségek! Nincs kaució, amortizációs vagy rezsi jellegű költség, nincsenek váratlan számlák.
  • Hatékonyak vagyunk a problémakezelésben! A rendbontások és a betegségek kezelésében eredményesen lépünk fel. Szállóinkon higiénikus környezetet biztosítunk, így a COVID-19 előírásainak maximálisan eleget teszünk.
  • Komplex megoldást nyújtunk! Nem kell kollégáit ki- és beköltöztetnie, a napi feladatok megoldásával bajlódnia, mi minden terhet leveszünk az Ön válláról.
KÉRJEN VISSZAHÍVÁST!